top of page
Search
  • carnavalseo

وب سایت و فروشگاه سوغات و صنایع دستی زنجان


سوغاتی زنجان یکی از پرطرفدارترین سوغاتی ها در بین سایر استان های ایران است. در زنجان سوغات به دو نوع تقسیم می شود.سوغاتی های غذایی که هر کدام طعم خاص خود را دارند و اگر یک بار آن ها را امتحان کنید، یک نفر همیشگی می شوید.


سوغات زنجان نیز در قالب صنایع دستی مرغوب از این استان موجود است. سوغاتی های زنجان را تک به تک به شما نشان دهیم تا اگر به زنجان سفر کردید و از بازارهای آن دیدن کردید، بدانید چه چیزی بخرید.

استان زنجان نیز از این قاعده مستثنی نیست که هر استانی غذاهای خاص خود را دارد. برکسی پوشیده نیست که سوغاتی های زنجان در مقوله غذاها پرطرفدار و خاص بوده و مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است.

زنجانی ها این شیرینی را با کره یا روغن جامد منطقه، آرد سفید، زرده تخم مرغ، آرد برنج، پودر قند، پودر هل و زعفران دم کرده می پزند. انجام می دهند.

زنجانی ها اغلب با چاقو همراه هستند.با این حال، چاقو تنها یکی از سوغاتی های مختلف زنجان است. سوغاتی ها در زنجان بسیار متنوع است و مسافران دست خالی آنجا را ترک نمی کنند. سوغات زنجان در کنار شیرینی و صنایع دستی، سبزی کوهی را نیز شامل می شود.

چندین مرحله چکش کاری و حرارت دهی توسط چاقوسازان زنجانی برای افزایش دوام چاقو استفاده می شود. همچنین چاقوهای زنجانی برای استفاده در کاربردهای مختلف، در وزن ها، اندازه ها و انواع مختلف وجود دارد، به عنوان مثال، چاقوی ساده، میوه تراش، ضامن دار، چاقوی شکاری، چاقوی آشپزخانه، چاقوی آشپزی، مداد تراش، و غیره

زنجان استانی در شمال غربی ایران است که گردشگران زیادی برای بازدید و خرید سوغات در ایام نوروز به آنجا سفر می کنند. در زنجان می توانید انواع سوغاتی های زنجانی را بیابید، بنابراین اگر به این استان زیبا سفر کنید، دست خالی نمی مانید و با چمدانی پر از سوغات زنجان به زادگاه خود باز خواهید گشت.

سایت سوغات زنجان = soghatzanjan.com

سوغات زنجان به طور کلی شامل دو بخش است: غذاهای محلی و صنایع دستی مانند مسگری. چاقو سازی، قالی بافی، نقره سازی، و غیره.، بنابراین در سفر به زنجان می توانید هر آنچه را که می خواهید از سوغات زنجان خریداری کنید. لیدوماتریپ به کاوش در بازارهای زنجان ادامه می دهد و سوغاتی های زنجان را به شما آموزش می دهد.

هنر ملیله کاری از زمان سلجوقیان در زنجان رواج داشته و در کتب تاریخی و سفرنامه های خارجی به رواج این هنر در بین زنجانی ها اشاره شده است. هنوز آثار هنری از دوره صفویه وجود دارد که اوج زیبایی و شکوه این هنر را به نمایش می گذارد.


خلق چنین اثر زیبا و ظریفی برای یک هنرمند نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد. در این هنر، سیم نقره ای برای ایجاد الگوهایی مانند Bete Jahka استفاده می شود. رضا جهکا، برگها، برگ فرنگ جوانه ها، پیچ، جفت پیچ، پیچک، سه چشمه و غیره آب نبات های قندی، سینی ها، نگهدارنده شیشه، گلدان، شمعدان، قاب عکس، شکلات تخته ای، و زیورآلاتی مانند گل سینه از ارزشمندترین و رنگارنگ ترین سوغاتی هایی است که می توانید در زنجان خریداری کنید.


Recent Posts

See All

لیست سایت های خبری جدید 2020

عصر حاضر عصر اطلاعات و فضای مجازی است و یکی از ابزارهای انتقال اطلاعات در اینترنت است که از نظر اطلاعات و آگاهی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم داشته است. امروزه بیشتر افراد به جای روزنامه و مجله در م

bottom of page